lördag 15 maj 2010

Ullared







3.95 st för bajspåsar





























Igår bestämde vi oss (min dotter Malin och jag) för att åka till Ullared. Jag kollade barrometern på fm då var det 1 timmes kö.Så vi åkte kl 14.00 då var det inte kö. Att tiden kan gå så fort när man är där. Jag hittde det jag skulle ha...tavlor, bajspåsar, en Plast blomma, krokar, en tröjja, "klänning" till leggins, och en påse chips med dipp till i kväll och vi var hemma 19.30!!!!








Idag har jag satt upp mina nyinköpta tavlor, och jag är supernöjd!! :-) Igår när vi hade och göra hela dagen var det fint väder... Och idag... regn så det blir ingen långrunda med Molle som jag hade planerat..

2 kommentarer:

  1. Snygga tavlor, jag har liknande i mitt sovrum :-) Tim och jag stack till Ullared idag. Blev mest förbrukningsartiklar och kläder till Tim. Ha en bra kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Klart vi kan ta en promenad i morgon :-)

    SvaraRadera