lördag 8 maj 2010

Födelsedag


Imorse när Molle skulle ut på sin morgonpromenad så regnade ganska mycket. Ivanlig ordning strejkade Molle, gick ut på gräsmattan...kissade sen skulle han in. Jag försökte få honom att följa med men totalvägrade, så vi gick in.

Jag har varit och klippt mig och lagt slingor men det blev inte bra...Jag blev inte blond hon la för mycket mörka slingor!!!

På em kom mina barn och fikade (min granne Linda hade gjort smörgåstårta till mig). Daniel hade Rockie med sig så jag fick stänga in Sessan på toaletten. Rockie är en Rottwailer. Molle juckade på honom, det såg faktiskt lite roligt ut.

1 kommentar:

  1. haha Molle är en tuffing som juckar mot den jättehunden... Vad tråkigt att inte slingorna blev bra, då får hon göra om dom på dig så du blir nöjd.

    SvaraRadera