onsdag 19 maj 2010

Tandläkaren











Idag har det varit en helt underbar dag och då ska jag till tandläkaren. Jessica var snäll och gick ut med Molle runt middastid. Jag hade gott om tid så jag gick in till stan, det var dumt för nu har jag ont i höfter och fötterna. Men nu är jag fin i munnen,syns inget där han har fyllt i.Nu återstår bara och se hur tom plånboken blir.Tog bussen hem biljettautomaten var kass så jag fick åka gratis hem :-).Tog Molle på kvällspromenaden när jag kom hem,inga protester från Molle. Igår var jag och Molle på den gamla fotbollsplanen.Molle skuttade omkring en stund sen la han sig i gräset så han såg ut som han var död.Han njöt verkligen att ligga sådär

1 kommentar:

  1. Molle är verkligen en riktig slappehund :-) Hoppas du ändå hade det mysigt när du var i stan fast du har ont nu.

    Har suttit och slappat på loftgången rätt mycket idag, där är skönt att sitta. Känns som om man är ute i naturen med alla träd framför :-) kanske kan ta en liten promenad eller lekrunda i morgon kväll?? kram

    SvaraRadera