fredag 10 september 2010

Olydig Molle :(




I kväll gick vi till skolan för att öva lite inkallning, och det kan jag ju säga att det behövs mycket av!!!!! Jag släppte Molle och vi började gå och vips kommer en kanin, jag hann inte reagera för då var Molle redan efter kaninen....ropade HIIT...men han lyssnade inte var bara fokuserad på kaninen han sprang igenom skolan och ut på parkeringen. När jag hittade honom ropade jag han verkade lyssna lite men letade kaninen, när han var på väg till mig så kommer det en katt!!!! Då var det efter katten, katten sprang in i buskarna och upp i ett träd. Molle stannade vid trädet då fick jag hans uppmärksamhet, han kom och jag gjorde det man inte ska göra blev heligt förbannd på honom. Resten av promenaden gick Molle och luktade på marken verkade leta kaninen. Resten av kvällen blir lugn hemma. jag ska äta räksmörgås och slappa i soffan (med Molle). Ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. kaniner är inte lätta att motstå, har tack och lov inte råkat ut för någon så det kan inte finnas många här. Tur att han inte sprang ut på vägen. Hoppas räkmackan smakade gott, blev väldigt sugen :-) kram

    SvaraRadera