söndag 13 juni 2010

Uppehåll!!!

Min duktiga Molle!!!!!





Idag har det varit uppehåll hela dagen!!!! På em gick jag en lång runda med Molle. Det var riktigt skönt,fast det blåste. Promenaden slutade på skolgården där jag släppte Molle, så lycklig han såg ut när jag släppte honom. Vilka rundor han sprang. Testade lite inkallning, det verka sitta nu!!!Gissa om jag är lycklig för det :) Slängde ut lite godis som han fick leta.Passade på att ta lite kort. När vi gick därifrån kom det 2 damer som hade tittat på när jag övade med honom.De tyckte att han var duktig. Den ena sa att det är väl en sällskapshund som är svår att lära. Hon kände till rasen. Så stolt jag blev!!! Min Molle är duktig =). Ha en trevlig kväll. Kram....

1 kommentar:

  1. Vilken tur att ni slapp regn igår så ni kunde gå en normal runda och träna lite :-) kram

    SvaraRadera