lördag 20 mars 2010

Vetrinärbesök
















Igår var det dax för Molle att gå till tandläkaren. Eftersom han skulle sövas fick han ju inte äta på morgonen, efter morgon promenaden sprang han glatt in i köket som han brukar göra men det blev ju ingen mat han gick efter mig hela tiden som om han skulle påminna mig att jag glömt att honom mat. Linda min granne körde honom till vet. på morgonen de kollade hjärtat innan de godkände att det var ok och Linda kunde åka hem (tack Linda). Mikael (min son) och Leo hämtade mig på jobbet så vi kunde åka och hämta Molle.















När jag öppnar dörren till vet. hörde jag Molle skälla.Det lät som det var...matte hämta mig.. vill inte sitta här själv....på vingliga ben kom han till oss men en väldigt lycklig Molle när han såg oss.










På hemvägen stannade vi till på Grizzly och köpte lite tjurmuskel till Molle.










Hela kvällen var Molle vinglig och bara låg hos mig. Var inte intresserad av att äta sin "kvällsmat". Kvällsrundan blev bara runt huset så han fick kissa... När jag skriver detta är det lördagsmorgon och vi har varit på vår vanliga runda på morgonen och har ätit.. Nu är allt som vanligt igen... Ha en bra lördag...

1 kommentar:

  1. vad skönt att allt gick bra hos vetten. Så nu har han fina tänder och fina klor :-) Hoppas ni får en mysig söndag, kram

    SvaraRadera