lördag 24 oktober 2009

Borsta djuren


I går tänkte jag att det var på tiden att borsta igenom pälsen på mina djur. Jag tar fram kardan och lyfter upp Molle på bordet (tycker det är enklast så) kommer Sessan oxå upp, jag börjar borsta Molle sen skriker Molle,trodde jag borstade för hårt,.Nej det var Sessan som bet Molle i ryggen hon ville tydligen bli borstad först. Men hon fick vänta.Jag fortsatte att borsta men tro det eller ej Sessan biter en gång till men då fick hon ett bett av Molle,det var mest för att markera. Men det blev ju Sessan tur oxå hon verkligen njuter av att bli borstad!! Jag har slutat med mina tabletter så nu är jag klar i huvudet. men har värk.Har fått tid till Movment i början på november. Hoppas verkligen att de kan klura ut vad det är för fel på mitt knä!! Ha en bra helg..

1 kommentar:

  1. Vilken jäkla katt, bita Molle i ryggen. Men det är härligt när dom tycker om att bli ompysslade. Bella älskar att bli borstad.

    Skönt att du har fått sluta med tabletterna så att du är klar i knoppen. Vi håller tummarna att de kan fixa till så att värken går bort.

    Jag hoppas att vädret är lite roligare imorgon, blir så kallt i ridhuset när det regnar, det var samma väder förra året när jag var där med Tyson. Ha en bra lördag, kram

    SvaraRadera